CreatioPR: Narracja jak z dobrej książki.
Komunikacja społeczna. Zarządzanie informacją w kryzysie. Publikacje o siłach specjalnych. Strona Jarosława Rybaka.
Przewagę konkurencyjną dają nam lata doświadczeń w zarządzaniu komunikacją społeczną zarówno dużych korporacji oraz instytucji, jak i w niewielkich podmiotów.
Kompleksowa, spójna komunikacja społeczna firmy, instytucji czy osoby buduje jej dobry wizerunek oraz reputację. Takie podejście zdecydowanie ułatwia również działania przeciwkryzysowe (mające przewidywać i zapobiegać wystąpieniu problemów) oraz antykryzysowe (gdy kryzys już się tli lub rozgorzał na dobre). Jednym z gwarantów sukcesu będą niestandardowe, pozbawione sztampy i powtarzalności, kampanie wizerunkowe, oparte na zgłębieniu zagadnienia, o którym chcemy opowiedzieć. Komunikując się z otoczeniem należy zadbać, aby była ona mocno osadzona w kontekście korzystnym dla Klienta.
Żeby jednak taka komunikacja była faktycznie skuteczna i przekonywała autentyzmem – musi być planowana oraz prowadzona dyskretnie. Dlatego na tej stronie nie ma standardowej oferty komercyjnej ani case study opisujących efekty współpracy. Z potencjalnymi Klientami i Partnerami rozmawiamy indywidualnie, efekty ustaleń zachowując w dyskrecji.
W czym możemy pomóc?
Prosimy o krótką wiadomość mailową. Bezzwłocznie odpiszemy lub oddzwonimy, żeby ustalić co moglibyśmy zrobić razem.
Kompleksowa komunikacja społeczna.
Działania anty- i przeciwkryzysowe.
Niestandardowe kampanie wizerunkowe.
Kontekstowe publikacje promocyjne.
Ikony: © https://www.flaticon.com/authors/debruder-studio